І рівень (0,5 бала)
1. Які хронологічні межі вивчаються у 8 класі з історії України?
а) XVІ-
XVIIІ ст.;
б) XV-
XVIIІ ст.;
в) XV-
XX ст.;
г) XV-
XІX ст.
а) духівництво, козаки;
б) селяни, духівництво;
в) князі, шляхта;
г) міщани, духівництво.
а) між
Молдавією та Московською державою;
б) Кримом та Українським Причорномор’ям;
в) Швецією та Польщею;
г) Польським королівством та Великим
князівством Литовським.
а) сейм;
б) унія;
в) диван;
г) собор.
а) Острозька академія;
б) Львівський університет;
в) Києво-Могилянська академія;
г) Харківський університет.
6. Національно-релігійні громадські об’єднання міщан при православних церквах
а) братство;
б) цех;
в) мануфактура;
г) ставропігія.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення поняття: реформація, магдебургзьке право.
8. Про що йдеться в описі.
Великою торгівлею займалися заможні купці і шляхта. Центри такої торгівлі дозволялося відкривати лише за королівськими чи великокняжими грамотами і лише у визначені дні та у визначених містах. Іноді вони проходили кілька разів на рік. Найбільшими були в Києві, Львові, Кам'янці-Подільському, Луцьку. Купці не лише торгували різноманітними товарами, а й укладали угоди на виробництво або постачання тих чи інших товарів з різних кінців світу.
9. Хто зображений на малюнку? Що Вам відомо про цю історичну особистість?
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Установіть відповідність між визначеннями і поняттями.
|
1)
Зем’янин; |
А)
особисто вільний селянин; |
|
2)
Погожий; |
Б)
представник вищого духівництва; |
|
3)
Митрополит; |
В)
найвпливовіший землевласник; |
|
4)
Магнат. |
Г)
представник дрібної шляхти. |
1- ____
2- ____ 3- ____ 4- ____
11. Назвіть особливості розвитку освіти на українських землях XVI ст. У чому ви вбачаєте внесок у розвиток освіти Івана Федоровича?
IVрівень (3 бала)
12.
Складіть перелік подій з історії України XVI ст., які ви вважаєте
найважливішими. Обґрунтуйте свій вибір?

Немає коментарів:
Дописати коментар